14 Haziran 2017 Çarşamba

TÜRKİYE HiKAYELERİNİ ANLATIYOR


İkinci olarak tanıtacağım kitap Can Yayınlarının yayınladığı "Türkiye Hikayelerini Anlatıyor" öykü kitabı. 116 amatör yazar  ve 116 seçilmiş hikayeden oluşuyor.  İçindekiler kısmında çeşitli başlıklar altında,  konusuna göre sıralanmış öykülerden oluşuyor. Kitapta örneğin; aile hikayeleri, köy ve taşra hikayeleri, aşk ve delilik, ölüm, şehir hayatı, yardımlaşma, dostluk vs. ile ilgili hikayeler bulabilirsiniz. Bunlar gerçek öyküler; yaşanmış, deneyimlenmiş ve yazılmış. Eğer tanınmış yazarlardan değil de, amatör yazarlardan öyküler okumak ilginizi çekerse "Türkiye Hikayelerini Anlatıyor" kitabına zaman ayırınız lütfen. Ben kitabı elime alıyorum ve rastgele açılan sayfasındaki öyküyü okumaya başlıyorum. Hepsi samimi ve ilginç itiraflar barındırıyor. Hepsi bizim gerçeklerimiz...



Bu kitabın benim için  özel bir önemi var, çünkü 319. sayfada "Bir Korku Anı" başlıklı öyküm yer alıyor. Çocukken ev içinde yaşadığım bir korku anını yazarak anlatmaya çalıştım. Bu korku anımı herkeslerden saklarken, yazı defterime imdadıma yetişmiş. Şimdi ise herkesle paylaşabiliyorum. Bugünden geçmişe baktığımda gülümseyerek ve gönül rahatlığıyla aşılamayacak hiçbir korku yoktur diyebilirim :) ...

İyi Okumalar 

Neşe ATACI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder