16 Temmuz 2017 Pazar

BİN BİR SURAT REFLÜ-Prof.Dr.A.Melih ÖZEL

Size Gastroözofagual Reflü teşhisi konulmuşsa  bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. Reflüyken hissettiklerinizi tıpa tıp anlatıyor ve bunun neden olduğunu anlamanıza yardımcı oluyor. 
Birkaç ay önce geçirdiğim gastroözofagual reflü hastalığı sırasında  kitabı okudum. Göğsünüzde yanma, midenizde bulantı varsa ve mideniz ağzınızda sanki ise, birde sindirim sisteminizde bununla birlikte karışıyor ise reflü olmuş olabilirsiniz. Doktora görünmek şart . Reflülüyken, yemek yemek insana acı veriyor. Midemin hayatımda ne kadar önemli bir yeri olduğunu reflüden sonra farkettim. :)  Bunun arkasında psikolojik nedenlerde varlık gösteriyor olablir , ama ben şu anda onu bir kenara bırakıyorum ve  kitapta anlatılanlara dönmek istiyorum; "Bende reflü mü var", "Nasıl oluyor da oluyor", "peki ben şimdi ne yiyip ne içmeliyim" soruları üzerinden hastalığa cevap veriyor. Ayrıca kitabın sonunda  reflümüze dokunmayacak, midemize rahatsızlık vermeyecek sağlıklı  ve lezzetli bir menü var. Ben doktorumun tavsiyesi ile bu kitabı okudum, çok yararlandım ve sizinle paylaşmak istedim. Herkese sağlıklı günler dilerim.

İyi okumalar...

2 yorum:

  1. Çok teşekkürler paylaşımınız için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim hocam , ben de size bu değerli kitabı yazdığınız için çok teşekkür ederim :) Ben kitaptan çok faydalandım ..

      Sil